Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w firmie

Chyba w każdej mniejszej, czy też większej firmie znajduje się sporo sprzętu elektronicznego, który zazwyczaj jest narzędziem pracy, tak więc jego obecność jest nieunikniona. Czasem wartość takich urządzeń jest naprawdę spora więc z pewnością warto jest pomyśleć o ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego, który posiadamy w swojej firmie.

Ubezpieczenia posiadają specjalną ofertę, często zwaną „Elektronika AllRisk”, oznacza to, iż sprzęt, który został wymieniony w polisie (nie starszy niż 5-7 lat), jest objęty ochroną ubezpieczeniową od szkód, które uniemożliwiają mu prawidłowe funkcjonowanie m.in. błędy w obsłudze, kradzież, wandalizm, pożar, działania wody, przepięcia.

Dokonując zakupu polisy, musimy także dobrze przyporządkować ubezpieczane urządzenia do sprzętu stacjonarnego lub przenośnego. To bardzo istotne, bowiem tylko sprzęty przenośne są ubezpieczane poza siedzibą firmy, również za granicą. Oczywiście powinniśmy także ubezpieczyć posiadane przez nas oprogramowania oraz zewnętrzne nośniki danych.

Jakie informacje są jeszcze istotne?

– nazwa producenta, model, numer fabryczny lub ewidencyjny

– data produkcji

– wartość

– ilość sztuk

– pojemność w MB

– mogą przydać się także zdjęcia poszczególnych urządzeń

Pamiętajmy, że nawet posiadając już ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, aby móc w późniejszym czasie otrzymać stosowne odszkodowanie, musimy zadbać o to, by cały sprzęt był właściwie zabezpieczony.

Brak podobnych wpisów.


Oferta ubezpieczeń:






Comments are closed.